Vytvorte si vlastný inzertný portál na podnikanie zistiť viac.

Dôvody a fakty na ktorých sa odborníci zhodujú:

1: Investujú obrovský kapitál do reklamy, giganticky drahá masívna kampaň hovorí že za ňou stoja extrémne bohaté finančné skupiny.

2: Reklamy sú zamerané na ovplyvňovanie a manipuláciu voličov a to spôsobom zamerané na emočné príbehy, vyvolať pocity ľútosti, viny, strachu a opačne.
Tento spôsob dokáže ľahko manipulovať s ľudmi.

3: Do reklám používajú osoby ktoré sú charizmatické a na pohľad dokonalo krásne.
To spôsobuje že ľudia sa nerozhodujú podľa skutkov ale podľa sympatii.

4: Pofidérne zaplatené prieskumy z neznámych osobnosti, zo dňa na deň urobia mediálnu hviezdu a známu všetkými smermi .
Opäť znamená že niekto pretláča obrovský kapitál.

5: Ako rozlíšiť zaplatené pozvanie do TV, rádia, iného média.
Položené otázky pre vyvoleného sa nezhodujú so súperom.
Vyvolenému, redaktor pokladá otázky typu vylepšiť mu reputáciu súperovi presne opačne.
Tento rozdiel ste mohli už zaznamenať rôznych diskusiách v TV.

Flower

PS: Stalo vo vašom okolí niečo zaujímavé? Podeľte sa o zaujímavosť sem